מדיניות החזרה והחלפה

זכאות להחזרה:

מוצרים חייבים להיות במצב חדש, ללא שימוש ובאריזתם המקורית על מנת להיות זכאים להחזר כספי או החלפה. יש להקפיד לארוז את המוצרים בזהירות כדי למנוע נזק במהלך ההובלה.

תקופת החזרה:

אנו מקבלים החזרות והחלפות תוך 14 ימים מקבלת המוצר. ההחזר הכספי יבוצע בצורה המקורית של התשלום. יש לציין כי דמי המשלוח המקוריים אינם ניתנים להחזר. הלקוחות אחראים על כיסוי עלויות המשלוח להחזרת כל ההחזרות אלא אם הביטול נובע מפגם או הטעיה.

מוצרים שאינם ניתנים להחזרה:

מוצרים מסוימים נחשבים כמכירה סופית ואינם ניתנים להחזרה או החלפה. אלו כוללים:

- מוצרים מותאמים אישית או מותאמים אישית
- מוצרים המסומנים כ"לא ניתנים להחזרה" בדף המוצר
- כרטיסי מתנה או כרטיסי מתנה דיגיטליים

החזרות מתנות:

אם קיבלתם מוצר כמתנה וברצונכם להחזירו, ננפיק קרדיט לחנות על ערך המוצר. לעיבוד החזרת מתנה, אנא צרו קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו. יש לספק הוכחת רכישה עבור החזרות מתנות.

מדיניות ביטול:

ביטול לפי החוק הישראלי: בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), 2010-771 ולחוק הגנת הצרכן, 1981-5771, ללקוחות בישראל יש את הזכות לבטל עסקה בתנאים מסוימים. אם ברצונכם לבטל את הרכישה, שימו לב:

- הביטולים חייבים להתבצע תוך 14 ימים מקבלת המוצר.
- המוצר חייב להיות מוחזר במצבו המקורי ובאריזתו המקורית.
- ההחזר הכספי יבוצע בהתאם לאמצעי התשלום המקורי, בכפוף לחוקים החלים.

הנחיות כלליות:

- כדי להתחיל בתהליך הביטול, אנא צרו קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו עם פרטי ההזמנה שלכם.
- הלקוחות אחראים על עלויות משלוח ההחזרה אלא אם הביטול נובע מפגם או הטעיה.
- ההחזרים הכספיים יינתנו לאמצעי התשלום המקורי לאחר קבלת הפריט המוחזר ובדיקתו.
- אנו ב-AKILOV מחויבים להבטיח תהליך ביטול חלק ושקוף, תוך כיבוד החוקים המקומיים וזכויות הלקוחות שלנו.